Pre-relationship Stories

לאחר יציאה לדייטים במשך יותר מ-10 שנים, הייתי מבולבל לגבי מדוע כל חבריי סביבי מתחתנים ומנהלים מערכות יחסים מדהימות, ושלי זה פשוט לא קורה. בהצעתם של אחרים, הלכתי למיקי שעזרה, ומצאתי שקל מאוד לדבר איתה. גיליתי דרך העבודה שלי איתה שאני מפחד לתת לרגשות שונים להופיע ולהיות פגיע מידי עם אישה, שמה ארגיש יותר מדי חוסר-נוחות. מיקי לימדה אותי איך להראות את האני האמיתי שלי בדייט ולא ליפול קורבן ל״טקטיקות דייטינג״ מטופשות. לאחר שנה של עבודה עם מיקי הכרתי והתחתנתי עם אשתי, שכל כך מתאימה לי מכל הבחינות. אני מודה למיקי שעזרה לי למצוא אישה שמגלמת את הערכים שלי, ושמאפשרת לי היות אני

גבר, 35

עד שקיבלתי את ההחלטה לגלות מדוע אני לא מתקדם במערכות היחסים שלי, האמנתי שפשוט לא פגשתי את ״האחת הנכונה״. יצאתי עם הרבה נשים יפות ולעתים קרובות נהניתי ביציאות, אבל גיליתי שאני מתקשה לקדם את מערכות היחסים שלי. בעבודה עם מיקי, ראיתי שאני מפחד מאינטימיות, למרות הכמיהה שלי לזה. חשבתי שאני חייב ״לשחק קשה להשגה״ כדי לנצח. אחרי רק כמה פגישות עם מיקי, פגשתי והתחתנתי עם אשתי היפה. מה שעוד יותר טוב, זה שהיא אוהבת את העובדה שאני יכול לבטא את רגשותיי העמוקים ביותר. אני אוהב איך שיתוף האני העצמי שלי הופך את מערכת היחסים שלי עם אשתי לחזקה עוד יותר.

גבר, 33

אשתי ואני באנו לראות את מיקי כי היו לנו רעיונות שונים מאוד לגבי איך להשתמש בכסף שלנו. אשתי מתכננת מחודש לחודש, ואני מתכנן 5 שנים קדימה. מיקי עזרה לנו למצוא את עמק השווה בין שתי הדרכים שבהן אנחנו חושבים על כסף ואנחנו מרגישים הרבה יותר מאושרים מהדרכים החדשות שבהן אנחנו מתקשרים בנוגע להבדלים הללו.

זוג, אישה, 40, גבר, 45

באנו לראות את מיקי בהצעת המטפל האישי שלי (הבעל). סבלתי מחרדה במשך שנים ועבדתי על טראומות מהעבר עם המטפל האישי שלי. יצאתי עם חברה שלי זמן מה והרגשתי הרבה פחד לגבי איך הטראומות האלו ישפיעו על מערכת היחסים הזוגית שלי איתה. הפחדים האלה מנעו ממני מלהתארס. על ידי עבודה על כך עם מיקי, כזוג, הצלחתי לחלוק את הפחדים שלי עם חברה שלי ולהתגבר עליהם. לא תיארתי לעצמי שהיא תהיה כל כך תומכת. אחרי רק כמה מפגשים של עבודה עם מיקי התארסנו ועכשיו אנחנו מצפים לחתונה.

אישה, 21, גבר, 23

הגענו למיקי כי התקשינו בקבלת החלטות. אני (הגבר) קיבלתי את כל ההחלטות ואשתי פשוט הלכה איתם. הרגשתי נטל עצום של לחץ על כל החלטה שעשיתי עבורנו כזוג. בעבודה עם מיקי, ראיתי שאני לא הענקתי לאשתי מקום או יכולת לקבל החלטות מכיוון שקפצתי מהר לקבל החלטות. על ידי כך שלקחתי צעד אחורה, דנתי בכל החלטה עם אשתי וההראיתי לה שאני מעריך את הדעות שלה, אנחנו עכשיו מסוגלים לקבל החלטות טובות יותר ביחד ואנחנו מעריכים זה את זו הרבה יותר בגלל זה.

זוג ישראלי נשוי 4 שנים עם בן-שנתיים, בני 24 ו-26

יצאתי למלא פגישות במשך שנים ונודעתי לכך שאני משתעמם בקלות. אמנם, אני מוצא נשים רבות מושכות, אבל אחרי כמה פגישות בלבד אני מתקשה להמשיך, כי אני לא מצליח לחשוב על דברים מספיק מענייניים להגיד או לעשות, אז אני פשוט מסיים את זה. בעבודה עם מיקי, זכיתי לראות כיצד שעמום הוא לפעמים חלק הכרחי ממערכות יחסים וכיצד לנהל את הרגשות שלי כאשר השעמום מתחיל. אני פועל כעת לשיפור מערכות היחסים שלי ועובד לקראת יצירת מערכת יחסים ארוכת-טווח שבאמת מספקת ומובילה לנישואים.

גבר, 37

Dating Stories

הגעתי למיקי כיוון שבתור עולה חדש, התקשיתי להבין את עולם הדייטינג בישראל. הייתי רגיל לצאת עם נשים בארה״ב שיש להן רעיונות וציפיות שונות מאוד ממערכות יחסים. על ידי עבודה עם מיקי, הצלחתי לנהל טוב יותר את הציפיות ממערכת היחסים כמו גם לאזן בין העבודה והחיים שלי כדי שאוכל לאפשר לנשים להיכנס.

כשהתחלתי לעבוד עם מיקי, לא הרגשתי שאני ראויה להיות במערכת יחסים. עברתי התעללות מינית על ידי רופא, שאותו כיבדתי בזמנו, וזה בלבל אותי לחלוטין. שתי מערכות היחסים היחידות שלי היו מאוד קצרות ומבלבלות. בעבודה עם מיקי, הצלחתי לראות איך אני למעשה כן ראויה להיות במערכת יחסים ארוכת טווח. היא גם עזרה לי לעבוד על הצרכים הספציפיים שלי וכיצד לשדר אותם לבני זוג בעתיד באופן שלא מרתיע אותם. אני עכשיו נמצאת עם בן זוגי כבר שנתיים, ומרגישה מאוד מבורכת להיות איתו.

אישה, בת 30

הגעתי למיקי כי הרגשתי שאני עושה טעויות מטופשות בדייטים. המפגשים שלי עם מיקי עזרו לי להתייחס לזה, אך אפילו יותר מכך, עזרו לי להבהיר מה היה חשוב לי בבת זוג לחיים ועד כמה הציפיות הללו היו מציאותיות. בנוסף, מיקי שימשה כלוח תהודה כאשר יצאתי לדייטים בין המפגשים, ועזרה לי לגבש את הרגשות שלי לגבי הקשר, והאם אני עושה משהו לא בלתי-מועיל. אני מרגיש שאני מוכן טוב יותר לשפוט מצבים ומרגיש בטוח בהחלטות שלי לגבי מערכות יחסים הודות למיקי.

גבר, 29

Engagement Stories

החלטתי לבקש את עזרתה של מיקי כי יצאתי לדייטים ללא מטרה והרגשתי שאני לא מגיע לשום מקום. יצאתי עם נשים שממש חיבבתי, שזרקו אותי לאחר כמה דייטים. מיקי עזרה לי להבין שייתכן שדחיתי נשים על ידי כך שהצגתי את עצמי בביטחון מופרז. במילים אחרות, בגלל שדאגתי כל כך שנשים יחבבו אותי, התנהגתי כל כך מגניב ובעל ביטחון שזה בעצם היה ״יותר מדי״ וגרם לנשים לחשוש שהן לעולם לא תהיינה מספיק. מאז ההבנה הזו, אני מיתנתי את עצמי כך שנשים זוכות לראות את האני האמיתי… מה שאידיאלי.

גבר, 25

כשהכרנו, היה לנו מלא במשותף, אבל היו לנו גם כמה הבדלים בדת. לא היינו בטוחים אם נוכל למצוא את עמק השווה שיעזור לנו לגשר על ההבדלים הללו. מיקי עזרה לנו לראות מה באמת חשוב בזוגיות, איפה אנחנו יכולים להתפשר ואיפה פשוט ניאלץ לקבל את ההבדלים של האחר, משום שאחרי הכל, האהבה שלנו הרבה יותר חשובה.

גבר, 32, ואישה, 29

שנינו היינו במערכות יחסים לא טובות לפני כן. בזמן שהיה לנו חיבור פנטסטי, פחדנו לקחת את מערכת היחסים שלנו לשלב הבא, מכיוון ששנינו פחדנו להיפגע. בעבודה עם מיקי, הצלחנו להוריד את המגננות ולתת אחד לשנייה להיכנס. רק על ידי כך הצלחנו ללמוד איך לסמוך על עצמנו ועל האחר. לאחר מספר חודשים, היינו מוכנים ומסוגלים להתגבר על המכשולים ולהתארס!

אישה, 31, וגבר, 35

אשתי נפטרה לאחר מחלה ממושכת. לקח לי הרבה זמן להצליח להרפות ולאפשר לעצמי לאהוב מישהי אחרת. אחרי הכל, בנינו יחד חיים שלמים. לאחר עבודה עם מיקי, הצלחתי לאפשר לעצמי עדיין לאהוב את אשתי המנוחה, וליצור מקום למישהי חדשה ושונה לגמרי. זה כל כך נהדר להיות מסוגל לאהוב שוב, ובמיוחד לקבל תמיכה גם מהילדים שלי.

גבר, 57

תמיד היה לי קשה להתחייב לדברים חשובים. הפחד הזה ממחויבות הקשה על חיי. הלכתי למיקי בגלל שיצאתי עם אישה שבאמת אהבתי אבל פחדתי להתחייב אליה משום שהיא לא התאימה לתבנית. לאחר מספר מפגשים של טיפול חוויה סומטית עם מיקי, השתחררתי מפצעים ישנים שעצרו אותי ומצאתי דרך חדשה להתקדם.

גבר, 29

התארסנו לאחרונה והתקשינו לאזן את מה שכל אחת מהמשפחות שלנו רצתה עבור החתונה. התחלנו לאבד את הקולות שלנו. מיקי עזרה לנו להחזיר לעצמנו את השליטה וללמוד כיצד לדבר עם ההורים והחותנים שלנו בדרכים מכבדות, תוך כדי העברת המסרים שלנו. הכי חשוב, הוא שהצלחנו לאזן את הקריירה שלנו, למצוא זמן לעצמנו, ולתכנן את החתונה בלי יותר מדי דרמה.

גבר, 22, ואישה, 23

Marriage Stories

יצאתי עם אישה שבגדה בי מספר פעמים. הביטחון העצמי שלי נעלם. השתוקקתי לאקסית שלי תוך כדי שאיבדתי את עצמי. על ידי עבודה עם מיקי הבנתי למה היה לי הרגל לשים את הצרכים שלי אחרונים, ולמשוך נשים שלא בשבילי. הצלחתי להתגבר על חלק מהספקות העצמיים שלי ולבחור בת זוג שתוכל לכבד אותי כפי שאני עכשיו יודע שמגיע לי.

גבר, 23

עשינו את סדנת ההכנה/העשרה עם מיקי שנה אחרי שהתחתנו. לאחר מכן, עשינו עבודת זוגיות עם מיקי כיוון שהיה לנו רעיונות שונים לגבי הציפיות במערכת היחסים שלנו. מיקי הייתה טובה מאוד בלראות את הזווית שלנו ולא לגרום לנו להרגיש שהיא מצדדת באחד מאיתנו. היא אפשרה לכל אחד מאיתנו לראות מה עלינו לעשות אחרת כדי להניע את מערכת היחסים למקום הכי טוב שאפשר.

אישה, 28, וגבר, 30

כשבאתי לעבוד עם מיקי, הרגשתי מדוכאת שלעולם לא אתחתן. הייתי שושבינה בחתונות של כל כך הרבה חברות, והתחלתי להאמין שלי זה לעולם לא יקרה. בעבודה עם מיקי הבנתי שאני לא משדרת את האנרגיה הכי טובה, וגם לא ממש משדרת לאחרים את מה שאני צריכה ממערכת יחסים. הייתי מאוד מבולבלת לגבי הרצונות והצרכים שלי, ומיקי עזרה לי להבין את זה יותר. שנה לאחר שסיימתי לעבוד עם מיקי, הכרתי והתחתני עם בעלי. לא היה קל להיאחז בתקווה ובאמונה שזה אכן יקרה, אבל תודה לאל שכן עשיתי זאת. קיום המפגשים לאורך הדרך היה מועיל שכן הם עזרו לי באמת למקד את עצמי טוב יותר כדי שאוכל לשמור על אנרגיה חיובית.

אישה, 32

אין דבר יותר גרוע מאשר ההבנה שעשית טעות ענקית כאשר התחתנת עם האדם הלא נכון. בזמן שאני ובת זוגתי נהנינו יחד כשיצאנו, רק אחרי כמה חודשי נישואים הבנו שעשינו טעות ענקית. הרגשנו כמו כישלונות כאשר ניסינו כל כך לדחוף אחד את השני להמשיך. רק בעבודה עם מיקי יכולנו לראות שמי שאנחנו כאנשים, פשוט לא יעבוד לטווח הארוך כזוג. אנחנו כל כך אסירי תודה שהצלחנו לצאת ממערכת היחסים הזו לפי שסיבכנו את העניינים על ידי הבאת ילדים יחד. כעת אנחנו מרגישים חופשיים לחיות את חיינו באופן שמתאים לכל אחד מאיתנו בנפרד. בנוסף מהם הצרכים האמיתיים שלנו, כדי שנוכל לבחור בני זוג שטובים יותר בעבורנו בהמשך.